№
п/п
|
Функції
по роботі з учнями, педпрацівниками, батьками, органами держадміністрації та
місцевого самоврядування
|
Цільова
група
|
Термін
проведення
|
1.
|
Організаційно-методична робота
|
||
1.1.
|
Складання
річного плану роботи
|
Практичний
психолог
|
Вересень
|
1.2.
|
Складання
щомісячного плану роботи
|
Практичний психолог
|
30 число кожного місяця
|
1.3.
|
Підготовка
діагностичного інструментарію (Тестових бланків, анкет)
|
Практичний психолог
|
Протягом
року
|
1.4.
|
Складання
індивідуальних та групових розвивальних та корекційних занять
|
Практичний психолог
|
Протягом
року
|
1.5.
|
Підготовка
до педагогічних нарад, батьківських зборів, семінарів
|
Практичний психолог
|
Протягом
року
|
1.6.
|
Підготовка
до проведення тренінгових занять, ділових ігор
|
Практичний психолог
|
Протягом
року
|
1.7.
|
Участь
у навчально-методичних семінарах практичних психологів
|
Практичний психолог
|
Кожний третій четвер місяця
|
1.8.
|
Оформлення
звітної документації:
-
за півріччя
-
за рік
|
Практичний психолог
|
Грудень
Травень
|
2.
|
Психодіагностична робота
|
||
2.1.
|
Дослідження
адаптації першокласників до шкільного навчання:
-
визначення рівня готовності
дитини до навчання у школі;
-
визначення рівня психологічної
готовності дитини до школи;
-
відвідування уроків;
-
спостереження за мікрокліматом у
класному колективі;
-
спостереження за стилем
спілкування учнів з учителем та один з одним;
-
бесіди з класоводом, з метою
виявлення дітей, які мають ознаки дезадаптації.
|
1 клас
|
Вересень- грудень
|
2.2.
|
Дослідження
рівня готовності учнів до навчання у середній школі:
-
проведення соціометричного
дослідження;
-
вивчення рівня шкільної
тривожності.
|
5 клас
|
Жовтень
|
2.3.
|
Групова
діагностика професійних інтересів нахилів, здібностей старшокласників:
-
анкета інтересів;
-
визначення професійно
орієнтованого типу особистості Дж. Холланда;
-
карта інтересів (ДДО);
-
виявлення професійних нахилів
Л.Йовайши
|
9 та 11 класи
|
Листопад-Грудень
Лютий- Березень
|
2.4.
|
Виявлення
дітей, які потребують особливої уваги:
-
обдарованих;
-
«групи ризику»;
-
неадаптованих.
|
1-11
класи
|
Протягом
року
|
2.5.
|
Діагностика
стилю керівництва
|
Педагоги
|
Протягом
року
|
2.6.
|
Анкетування
батьків:
-
першокласників
-
пятикласників
|
Батьки
|
Жовтень
|
2.7.
|
Діагностика
обізнаності проблеми «ВІЛ/СНІДу»
|
7-10
класи
|
Листопад
|
2.8.
|
Повторна
психодіагностика учнів (для порівняння з результатами, які були виявлені у
період адаптації на початку року)
|
1
клас
|
Березень
|
2.9.
|
Діагностика
готовності учнів до навчання у 5-му
класі
|
4
клас
|
Травень
|
2.10.
|
Дослідження
рівня психологічної готовності до навчання у школі майбутніх першокласників.
|
Майбутні першоклас-
ники
|
Квітень – Травень
|
2.11.
|
Діагностична
робота з дітьми, сім'ями вимушених переселенців.
|
Учні, батьки
|
Протягом
року
|
2.12.
|
Індивідуальна
та групова діагностична робота за запитом.
|
Учні, педагоги, батьки
|
Протягом
року
|
3.
|
Консультативна робота
|
||
3.1.
|
Консультування
класних керівників про індивідуальні особливості учнів 1-го та 5-го класу.
|
Педагоги 1-го та 5-го класів
|
Вересень
|
3.2.
|
Консультування
батьків з питань готовності учнів 1-го та 5-го класів до навчання у школі.
|
Батьки
1-го та 5-го класів
|
Вересень
|
3.3.
|
Групове
та індивідуальне консультування учнів з питань:
-
конфлікти в колективі;
-
взаєморозуміння з батьками,
педагогами;
-
вибір професії;
-
проблеми у навчанні,
неуспішність.
|
5-11
класи
|
Протягом
року
|
3.4.
|
Консультативні
бесіди за результатами діагностики. Надання рекомендацій
|
Учні, педагоги, батьки
|
Протягом
року
|
3.5.
|
Консультування
батьків дітей з особливими освітніми потребами.
|
Батьки
|
Протягом
року
|
3.6.
|
Консультативна
робота з дітьми, сім'ями вимушених переселенців.
|
Учні, батьки
|
Протягом
року
|
3.7.
|
Консультування
вчителів випускних класів, щодо важливості формування в учнів якостей,
необхідних при зміні умов навчання: самостійності, відповідальності,
організованості.
|
Вчителі випускних класів
|
Протягом
року
|
3.8.
|
Групова
та індивідуальна консультативна робота
за запитом.
|
Учні, педагоги, батьки
|
Протягом
року
|
4.
|
Корекційно-відновлювальна та розвивальна
робота
|
||
4.1.
|
Психокорекційна
робота з першокласниками за програмою «Казкова школа», з метою подолання
дезадаптованості.
|
1 клас
|
Жовтень –
Січень
|
4.2.
|
Психокорекційна
робота з п'ятикласниками за програмою «Світ п'ятикласника», з метою подолання
дезадаптованості.
|
5 клас
|
Жовтень – Січень
|
4.3.
|
Корекційна
робота за результатами діагностичних досліджень.
|
1-11 класи
|
Протягом
року
|
4.4.
|
Психокорекційна
робота з дітьми на індивідуальному навчанні.
|
Учениця 3 класу
|
Протягом
року
|
4.5.
|
Тренінгова
робота з учнями з метою вирішення їх особистісних чи групових проблем та
підвищення рівня психологічної культури.
|
1-11
класи
|
Жовтень – Травень
|
4.6.
|
Психокорекційні
ігри на розвиток пам’яті, уваги,
мислення.
|
Учні 1-4 класів
|
Протягом
року
|
4.7.
|
Заняття
«Як запобігти стресу під час іспитів»
|
9 клас
|
Квітень
|
4.8.
|
Заняття
«Попереду у нас 5-ий клас»
|
4 клас
|
Травень
|
5.
|
Психологічна просвіта
|
||
5.1.
|
Проведення
психолого-педагогічних семінарів:
-
психологічні аспекти ефективності
сучасного уроку;
-
причини агресивної поведінки
школярів та їх профілактика;
-
сприяння професійного
самовизначення учнів випускних класів.
|
Педагоги
|
Жовтень
Січень
Березень
|
5.2.
|
Оформлення
стендів та папок з психологічною інформацією.
|
Протягом
року
|
|
5.3.
|
Підвищення
психологічної грамотності педагогів та батьків з різних питань вікової та
педагогічної психології.
|
Педагоги, батьки
|
Протягом року,
за запитом
|
5.4.
|
Година
спілкування «Перший раз у перший клас»
|
Учні
1-го класу
|
Вересень
|
5.5.
|
Проведення
тижня соціально-психологічної служби у школі «Тиждень Психології»
|
1-11 класи, педагоги, батьки
|
Жовтень
|
5.6.
|
Допомога
в організації заходів, присвячених Дню
боротьби з ВІЛ/СНІДом
|
Учні, педагоги
|
Листопад-Грудень
|
5.7.
|
Година
спілкування «Я – моє здоров'я – моє життя», перегляд фільму «Шкідливий вплив
куріння».
|
5-7 класи
|
Грудень
|
5.7.
|
Година
спілкування «Роль психологічних знань у житті»
|
8-10 класи
|
Грудень
|
5.8.
|
Година
спілкування «Моя професія – найкраща»
|
4 клас
|
Січень
|
5.9.
|
Година
спілкування «Вплив телебачення на
свідомість молоді»
|
8-11 класи
|
Лютий
|
5.10.
|
Година
спілкування з переглядом фільму «Комп’ютерна залежність»
|
5-9 класи
|
Березень
|
5.11.
|
Година
спілкування «Вибір професії, або задача з багатьма невідомими»
|
9-11 класи
|
Квітень
|
5.12.
|
Година
спілкування «Мої емоції та керування ними»
|
5-8 класи
|
Травень
|
5.13.
|
Участь
у класних та загальношкільних батьківських зборах.
|
Батьки, педагоги
|
Протягом
року
|
6.
|
Зв'язки
з громадськістю
|
||
6.1.
|
Відвідування
учнів вдома.
|
Учні
|
Протягом року, за запитом
|
6.2.
|
Відвідування
батьків учнів на роботі.
|
Батьки
|
Протягом року, за запитом
|
6.3.
|
Співпраця
з практичними психологами інших шкіл району.
|
Практичні психологи району
|
Протягом
року
|
неділю, 25 вересня 2016 р.
Річний план роботи практичного психолога
Підписатися на:
Дописати коментарі (Atom)
Немає коментарів:
Дописати коментар