неділю, 25 вересня 2016 р.

Річний план роботи практичного психолога

п/п
Функції по роботі з учнями, педпрацівниками, батьками, органами держадміністрації та місцевого самоврядування
Цільова
 група
Термін проведення
1.
Організаційно-методична робота
1.1.
Складання річного плану роботи
Практичний психолог
Вересень
1.2.
Складання щомісячного плану роботи
Практичний психолог
30 число кожного місяця
1.3.
Підготовка діагностичного інструментарію (Тестових бланків, анкет)
Практичний психолог
Протягом
 року
1.4.
Складання індивідуальних та групових розвивальних та корекційних занять
Практичний психолог
Протягом
року
1.5.
Підготовка до педагогічних нарад, батьківських зборів, семінарів
Практичний психолог
Протягом
року
1.6.
Підготовка до проведення тренінгових занять, ділових ігор
Практичний психолог
Протягом
року
1.7.
Участь у навчально-методичних семінарах практичних психологів
Практичний психолог
Кожний третій четвер місяця
1.8.
Оформлення звітної документації:
-         за півріччя
-         за рік
Практичний психолог

Грудень
Травень
2.
Психодіагностична робота
2.1.
Дослідження адаптації першокласників до шкільного навчання:
-         визначення рівня готовності дитини до навчання у школі;
-         визначення рівня психологічної готовності дитини до школи;
-         відвідування уроків;
-         спостереження за мікрокліматом у класному колективі;
-         спостереження за стилем спілкування учнів з учителем та один з одним;
-         бесіди з класоводом, з метою виявлення дітей, які мають ознаки дезадаптації.




1 клас



Вересень- грудень
2.2.
Дослідження рівня готовності учнів до навчання у середній школі:
-         проведення соціометричного дослідження;
-         вивчення рівня шкільної тривожності.


5 клас


Жовтень
2.3.
Групова діагностика професійних інтересів нахилів, здібностей старшокласників:
-         анкета інтересів;
-         визначення професійно орієнтованого типу особистості Дж. Холланда;
-         карта інтересів (ДДО);
-         виявлення професійних нахилів Л.Йовайши



9 та 11 класи


Листопад-Грудень

Лютий- Березень
2.4.
Виявлення дітей, які потребують особливої уваги:
-         обдарованих;
-         «групи ризику»;
-         неадаптованих.


1-11
класи


Протягом
року
2.5.
Діагностика стилю керівництва
Педагоги
Протягом
року
2.6.
Анкетування батьків:
-         першокласників
-         пятикласників

Батьки

Жовтень
2.7.
Діагностика обізнаності проблеми «ВІЛ/СНІДу»
7-10
 класи
Листопад
2.8.
Повторна психодіагностика учнів (для порівняння з результатами, які були виявлені у період адаптації на початку року)

1
 клас

Березень
2.9.
Діагностика готовності учнів до навчання у  5-му класі
4
клас
Травень
2.10.
Дослідження рівня психологічної готовності до навчання у школі майбутніх першокласників.
Майбутні першоклас-
ники

Квітень – Травень
2.11.
Діагностична робота з дітьми, сім'ями вимушених переселенців.
Учні, батьки
Протягом
 року
2.12.
Індивідуальна та групова діагностична робота за запитом.
Учні, педагоги, батьки

Протягом
року
3.
Консультативна робота
3.1.
Консультування класних керівників про індивідуальні особливості учнів 1-го та 5-го класу.
Педагоги 1-го та 5-го класів

Вересень
3.2.
Консультування батьків з питань готовності учнів 1-го та 5-го класів до навчання у школі.
Батьки
1-го та 5-го класів

Вересень
3.3.
Групове та індивідуальне консультування учнів з питань:
-         конфлікти в колективі;
-         взаєморозуміння з батьками, педагогами;
-         вибір професії;
-         проблеми у навчанні, неуспішність.


5-11
класи


Протягом
року
3.4.
Консультативні бесіди за результатами діагностики. Надання рекомендацій
Учні, педагоги, батьки
Протягом
року
3.5.
Консультування батьків дітей з особливими освітніми потребами.
Батьки
Протягом
року
3.6.
Консультативна робота з дітьми, сім'ями вимушених переселенців.
Учні, батьки
Протягом
року
3.7.
Консультування вчителів випускних класів, щодо важливості формування в учнів якостей, необхідних при зміні умов навчання: самостійності, відповідальності, організованості.

Вчителі випускних класів

Протягом
року
3.8.
Групова та індивідуальна консультативна  робота за запитом.
Учні, педагоги, батьки
Протягом
року
4.
Корекційно-відновлювальна та розвивальна робота
4.1.
Психокорекційна робота з першокласниками за програмою «Казкова школа», з метою подолання дезадаптованості.

1 клас

Жовтень –
Січень
4.2.
Психокорекційна робота з п'ятикласниками за програмою «Світ п'ятикласника», з метою подолання дезадаптованості.

5 клас

Жовтень – Січень
4.3.
Корекційна робота за результатами діагностичних досліджень.
1-11 класи
Протягом
року
4.4.
Психокорекційна робота з дітьми на індивідуальному навчанні.
Учениця 3 класу
Протягом
року
4.5.
Тренінгова робота з учнями з метою вирішення їх особистісних чи групових проблем та підвищення рівня психологічної культури.

1-11
класи

Жовтень – Травень
4.6.
Психокорекційні ігри  на розвиток пам’яті, уваги, мислення.
Учні 1-4 класів
Протягом
року
4.7.
Заняття «Як запобігти стресу під час іспитів»
9 клас
Квітень
4.8.
Заняття «Попереду у нас 5-ий клас»
4 клас
Травень
5.
Психологічна просвіта
5.1.
Проведення психолого-педагогічних семінарів:
-         психологічні аспекти ефективності сучасного уроку;
-         причини агресивної поведінки школярів та їх профілактика;
-         сприяння професійного самовизначення учнів випускних класів.




Педагоги


Жовтень

Січень

Березень
5.2.
Оформлення стендів та папок з психологічною інформацією.

Протягом
року
5.3.
Підвищення психологічної грамотності педагогів та батьків з різних питань вікової та педагогічної психології.
Педагоги, батьки
Протягом року,
за запитом
5.4.
Година спілкування «Перший раз у перший клас»
Учні
1-го класу
Вересень
5.5.
Проведення тижня соціально-психологічної служби у школі «Тиждень Психології»
1-11 класи, педагоги, батьки

Жовтень
5.6.
Допомога в організації  заходів, присвячених Дню боротьби з ВІЛ/СНІДом
Учні, педагоги
Листопад-Грудень
5.7.
Година спілкування «Я – моє здоров'я – моє життя», перегляд фільму «Шкідливий вплив куріння».
5-7 класи
Грудень
5.7.
Година спілкування «Роль психологічних знань у житті»
8-10 класи
Грудень
5.8.
Година спілкування «Моя професія – найкраща»
4 клас
Січень
5.9.
Година спілкування  «Вплив телебачення на свідомість молоді»
8-11 класи
Лютий
5.10.
Година спілкування з переглядом фільму «Комп’ютерна залежність»
5-9 класи
Березень
5.11.
Година спілкування «Вибір професії, або задача з багатьма невідомими»
9-11 класи
Квітень
5.12.
Година спілкування «Мої емоції та керування ними»
5-8 класи
Травень
5.13.
Участь у класних та загальношкільних батьківських зборах.
Батьки, педагоги
Протягом
року
6.
Зв'язки з громадськістю
6.1.
Відвідування учнів вдома.
Учні
Протягом року, за запитом
6.2.
Відвідування батьків учнів на роботі.
Батьки
Протягом року, за запитом
6.3.
Співпраця з практичними психологами інших шкіл району.
Практичні психологи району
Протягом
року

Немає коментарів:

Дописати коментар