№
п/п
|
Функції по
роботі з учнями, медпрацівниками, батьками, органами держадміністрації та
місцевого самоврядування
|
Цільова група
|
Термін
проведення
|
І.
|
Організаційно-методична робота
|
||
1.1.
|
Складання
річного плану роботи
|
До 21 вересня
|
Практичний психолог
|
1.2.
|
Складання
щомісячного плану роботи
|
30 число кожного місяця
|
Практичний
психолог
|
1.3.
|
Підготовка
діагностичного інструментарію
|
Протягом року
|
Практичний
психолог
|
1.4.
|
Складання
індивідуальних та групових розвивальних та корекційних занять, програм.
|
Протягом
року
|
Практичний
психолог
|
1.5.
|
Підготовка
до педагогічних нарад, батьківських зборів, семінарів.
|
Протягом
року
|
Практичний
психолог
|
1.6.
|
Підготовка
до проведення тренінгових занять, ділових ігор.
|
Протягом
року
|
Практичний
психолог
|
1.7.
|
Участь
у районних семінарах-нарадах практичних психологів та соціальних
педагогів, методичних об'єднаннях.
|
Кожен
третій четвер місяця
|
Практичний
психолог
|
1.8.
|
Розробка
рекомендацій педагогам, батькам учням, оформлення стендів.
|
Протягом
року
|
Практичний
психолог
|
1.9.
|
Складання
індивідуального плану роботи з дітьми з особливими освітніми потребами.
|
Протягом
року
|
Практичний
психолог
|
1.10.
|
Оформлення
звітної документації:
-
півріччя;
-
за рік.
|
Грудень
Травень
|
Практичний
психолог
|
ІІ.
|
Психодіагностична робота
|
||
2.1.
|
Дослідження
адаптації першокласників до шкільного навчання
-
комплекс методик:
«Готовність до школи»;
«Методика Керна-Йірасека»;
«Методика ВМІ»;
«Графічний диктант»;
-
спостереження за мікрокліматом у класному
колективі;
-
спостереження за стилем спілкування учнів з
учителем та один з одним;
-
бесіди з класоводом, з метою виявлення дітей, які
мають ознаки дезадаптації.
|
Вересень – жовтень
|
Учні 1-го класу,
класовод
|
2.2.
|
Дослідження
рівня готовності учнів до навчання у середній школі:
-
проведення соціометричного дослідження;
-
вивчення рівня шкільної тривожності Філіпса;
-
тест «Самооцінка»;
-
спостереження за класом;
-
бесіди з класним керівником та педагогами класу, з
метою виявлення дітей, які мають ознаки дезадаптації.
|
Жовтень
|
Учні 5-го класу, педагоги
|
2.3.
|
Групова
діагностика професійних нахилів, інтересів та здібностей старшокласників:
-
«Анкета інтересів»;
-
«Визначення професійно-орієнтованого типу
особистості Дж. Холланда»;
-
«Карта інтересів (ДДО)»;
-
«Виявлення професійних нахилів Л.Йовайши»
|
Листопад-Грудень
Лютий – Березень
|
9-й та
11-й класи
|
2.4.
|
Діагностика
обдарованості молодших школярів:
-
методика визначення рівня сформованості загальних
творчих здібностей особистості;
-
тест «Творчі здібності учня»;
-
методика «Анаграми»;
-
методика «Творча уява»;
-
методика «Анаграми»;
-
анкетування батьків для визначення здібностей
дитини.
|
Грудень – Січень
|
2 – 3 клас
|
2.5.
|
Дослідження
психологічної готовності учнів до вступних іспитів та ЗНО:
-
тест на визначення рівня стресостійкості;
-
опитувальник Басса-Даркі.
|
Березень
|
9-й та
11-й класи
|
2.6.
|
Діагностика
стилю керівництва:
-
методика визначення стилю керівництва колективом;
-
методика визначення стилю керівництва класом.
|
Січень
|
Педагоги, учні 5-11 класів
|
2.7.
|
Анкетування
батьків:
-
першокласників;
-
п’ятикласників.
|
Жовтень
|
Батьки
|
2.8.
|
Діагностика
обізнаності проблеми ВІЛ/СНІДу.
|
Листопад
|
7-10 класи
|
2.9.
|
Повторна
психодіагностика учнів (для порівняння з результатами, які були виявлені у
період адаптації на початку року).
|
Березень
|
1 клас
|
2.10.
|
Діагностика
готовності учнів до навчання у 5-у класі:
-
методика «Соціометрія»;
-
методика «Шкільна мотивація»;
-
методика «Короткий переказ»;
-
методика «Самооцінка»;
-
методика «Піймай кульку»;
-
методика «Ставлення до навчальних предметів».
|
Квітень
|
Учні 4-го класу
|
2.11.
|
Індивідуальна
та групова діагностична робота за запитом.
|
Протягом року
|
Учасники навчально-виховного процесу
|
ІІІ.
|
Консультативна робота
|
||
3.1.
|
Консультування
педагогів про індивідуальні особливості учнів 1-го та 5-го класу.
|
Вересень
|
Педагоги
|
3.2.
|
Консультування
батьків з питань готовності учнів 1-го та 5-го класів до навчання у школі.
|
Жовтень
|
Батьки
|
3.3.
|
Групове
та індивідуальне консультування учнів з питань:
-
конфлікти в колективі;
-
взаєморозуміння з батьками та педагогами;
-
вибір професії;
-
проблеми у навчанні, неуспішність.
|
Протягом року
|
5-11 класи
|
3.4.
|
Групове
та індивідуальне консультування педагогів та батьків з питань:
-
вплив моральної атмосфери і психологічного клімату
батьків на формування особистості;
-
формування у дітей здорового способу життя та
боротьба зі шкідливими звичками;
-
взаємовідносини в сім’ї;
-
вік першого кохання.
|
Протягом року
|
Педагоги, батьки
|
3.5.
|
Консультативна
робота за результатами діагностичних досліджень. Надання рекомендацій.
|
Протягом року
|
Практичний психолог
|
3.6.
|
Консультування
батьків дітей з особливими освітніми потребами.
|
Протягом року
|
Практичний психолог
|
3.7.
|
Проведення
індивідуальних та групових консультацій учнів 11-го класу та їх батьків:
-
психологічна підтримка у період підготовки до ДПА та ЗНО.
|
Березень – Квітень
|
Учні 11-го класу, батьки
|
3.8.
|
Групова
та індивідуальна консультативна робота за запитом.
|
Протягом року
|
Практичний психолог
|
IV.
|
Корекційно-відновлювальна та розвивальна робота
|
||
4.1.
|
Психокорекційна
робота з першокласниками за програмою «Казкова школа», з метою подолання дезадаптованості.
|
Жовтень – Лютий
|
Учні 1-го класу
|
4.2.
|
Психокорекційна
робота з п’ятикласниками за програмою «Світ п’ятикласника», з метою подолання
дезадаптованості.
|
Жовтень – Лютий
|
Учні 5-го класу
|
4.3.
|
Корекційна
робота за результатами діагностичних досліджень.
|
Протягом року
|
1 – 11 класи
|
4.4.
|
Психокорекцій
на робота з дітьми на індивідуальному навчанні.
|
Протягом року
|
Войціцька Я.
|
4.5.
|
Психокорекцій
ні ігри на розвиток пам’яті, уваги, мислення.
|
Протягом року
|
Початкові класи
|
4.6.
|
Тренінгові
робота з учнями, педагогами, батьками,
з метою вирішення їх особистісних чи групових проблем та підвищення
рівня психологічної культури.
|
Протягом року
|
Учасники навчально-виховного процесу
|
4.7.
|
Тренінгова
програма, спрямована на попередження соціально-небажаних учинків підлітка,
«Кроки до дорослості».
|
Листопад – Березень
|
7 – 8 класи
|
4.8.
|
Проведення
«Тижня доброго Ангела» (в різних модифікаціях).
|
Осінні, зимні та весняні канікули
|
Педагоги
|
V.
|
Психологічна просвіта
|
||
5.1.
|
Проведення
психолого-педагогічних семінарів:
-
«Вчитель, допоможи учню: профілактика дезадаптації»;
-
«Психологічний мікроклімат класу та його вплив на духовний розвиток учня»;
-
«Педагог і його роль у професійному становленні випускника.
Психолого-педагогічний супровід випускника».
|
Листопад
Січень
Березень
|
Педагоги
|
5.2.
|
Оформлення
стендів та папок з психологічною інформацією.
|
Протягом року
|
Практичний психолог
|
5.3.
|
Підвищення
психологічної грамотності педагогів та батьків з різних питань вікової та
педагогічної психології.
|
Протягом року
|
Практичний психолог
|
5.4.
|
Проведення
тижня соціально-психологічної служби «Тиждень психології».
|
Перший тиждень лютого
|
Учасники навчально-виховного процесу
|
5.5.
|
Допомога
в організації заходів присвячених Дню боротьби з ВІЛ/СНІДом.
|
Останній тиждень листопада
|
Учасники навчально-виховного процесу
|
5.6.
|
Години
спілкування:
-
«Перший раз у перший клас»;
-
«Подорож у країну дружби»;
-
«Добро в тобі»;
-
«Моя професія – найкраща»;
-
«Емоції та почуття після побаченого та почутого»;
-
«Інтернет та ігроманія – сучасна залежність №1»,
перегляд фільму «Комп’ютерна залежність»;
-
«Здоровий спосіб життя – запорука успіху»;
-
«Конфлікт і спілкування»;
-
«Вибір професії або задача з багатьма невідомими»;
-
«Морська подорож»;
-
Гра «Корабельна аварія»;
-
«Вплив телебачення на свідомість молоді».
-
«Вплив емоційного стану на здоров’я і навчання дитини»;
-
«Взаємовідносини в сім’ї»;
-
«Адаптація дитини до школи»;
-
«Розвиток психологічної проникливості»
|
Жовтень – Травень
Жовтень – Травень
|
1 – 11
класи
Педагоги
Батьки
|
VI.
|
Зв’язки з громадськістю
|
||
6.1.
|
Відвідування
учнів вдома (за потребою).
|
Протягом року
|
Практичний психолог
|
6.2.
|
Відвідування
батьків на роботі (за потребою).
|
Протягом
року
|
Практичний
психолог
|
6.3.
|
Співпраця
зі службами у справах дітей (за потребою).
|
Протягом
року
|
Практичний
психолог
|
6.4.
|
Співпраця
з практичними психологами та соціальними педагогами інших шкіл району.
|
Протягом
року
|
Практичний
психолог
|
понеділок, 27 листопада 2017 р.
План роботи практичного психолога
Підписатися на:
Дописати коментарі (Atom)
Немає коментарів:
Дописати коментар