понеділок, 27 листопада 2017 р.

План роботи практичного психолога

п/п
Функції по роботі з учнями, медпрацівниками, батьками, органами держадміністрації та місцевого самоврядування
Цільова група
Термін проведення
І.
Організаційно-методична робота
1.1.
Складання річного плану роботи
До 21 вересня
Практичний психолог
1.2.
Складання щомісячного плану роботи
30 число кожного місяця
Практичний психолог
1.3.
Підготовка діагностичного інструментарію
Протягом року
Практичний психолог
1.4.
Складання індивідуальних та групових розвивальних та корекційних занять, програм.
Протягом року
Практичний психолог
1.5.
Підготовка до педагогічних нарад, батьківських зборів, семінарів.
Протягом року
Практичний психолог
1.6.
Підготовка до проведення тренінгових занять, ділових ігор.
Протягом року
Практичний психолог
1.7.
Участь у районних семінарах-нарадах  практичних психологів та соціальних педагогів, методичних об'єднаннях.
Кожен третій четвер місяця
Практичний психолог
1.8.
Розробка рекомендацій педагогам, батькам учням, оформлення стендів.
Протягом року
Практичний психолог
1.9.
Складання індивідуального плану роботи з дітьми з особливими освітніми потребами.
Протягом року
Практичний психолог
1.10.
Оформлення звітної документації:
-          півріччя;
-         за рік.

Грудень
Травень
Практичний психолог
ІІ.
Психодіагностична робота
2.1.
Дослідження адаптації першокласників до шкільного навчання
-         комплекс методик:
«Готовність до школи»;
«Методика Керна-Йірасека»;
«Методика ВМІ»;
«Графічний диктант»;
-         спостереження за мікрокліматом у класному колективі;
-         спостереження за стилем спілкування учнів з учителем та один з одним;
-         бесіди з класоводом, з метою виявлення дітей, які мають ознаки дезадаптації.
Вересень – жовтень
Учні 1-го класу,
класовод
2.2.
Дослідження рівня готовності учнів до навчання у середній школі:
-         проведення соціометричного дослідження;
-         вивчення рівня шкільної тривожності Філіпса;
-         тест «Самооцінка»;
-         спостереження за класом;
-         бесіди з класним керівником та педагогами класу, з метою виявлення дітей, які мають ознаки дезадаптації.
Жовтень
Учні 5-го класу, педагоги
2.3.
Групова діагностика професійних нахилів, інтересів та здібностей старшокласників:
-         «Анкета інтересів»;
-         «Визначення професійно-орієнтованого типу особистості Дж. Холланда»;
-         «Карта інтересів (ДДО)»;
-         «Виявлення професійних нахилів Л.Йовайши»

Листопад-Грудень

Лютий – Березень
9-й та
11-й класи
2.4.
Діагностика обдарованості молодших школярів:
-         методика визначення рівня сформованості загальних творчих здібностей особистості;
-         тест «Творчі здібності учня»;
-         методика «Анаграми»;
-         методика «Творча уява»;
-         методика «Анаграми»;
-         анкетування батьків для визначення здібностей дитини.




Грудень – Січень




2 – 3 клас
2.5.
Дослідження психологічної готовності учнів до вступних іспитів та ЗНО:
-         тест на визначення рівня стресостійкості;
-         опитувальник Басса-Даркі.
Березень
9-й та
11-й класи
2.6.
Діагностика стилю керівництва:
-         методика визначення стилю керівництва колективом;
-         методика визначення стилю керівництва класом.
Січень
Педагоги, учні 5-11 класів
2.7.
Анкетування батьків:
-         першокласників;
-         п’ятикласників.
Жовтень
Батьки
2.8.
Діагностика обізнаності проблеми ВІЛ/СНІДу.
Листопад
7-10 класи
2.9.
Повторна психодіагностика учнів (для порівняння з результатами, які були виявлені у період адаптації на початку року).
Березень
1 клас
2.10.
Діагностика готовності учнів до навчання у 5-у класі:
-         методика «Соціометрія»;
-         методика «Шкільна мотивація»;
-         методика «Короткий переказ»;
-         методика «Самооцінка»;
-         методика «Піймай кульку»;
-         методика «Ставлення до навчальних предметів».




Квітень
Учні 4-го класу
2.11.
Індивідуальна та групова діагностична робота за запитом.
Протягом року
Учасники навчально-виховного процесу
ІІІ.
Консультативна робота
3.1.
Консультування педагогів про індивідуальні особливості учнів 1-го та 5-го класу.
Вересень
Педагоги
3.2.
Консультування батьків з питань готовності учнів 1-го та 5-го класів до навчання у школі.
Жовтень
Батьки
3.3.
Групове та індивідуальне консультування учнів з питань:
-         конфлікти в колективі;
-         взаєморозуміння з батьками та педагогами;
-         вибір професії;
-         проблеми у навчанні, неуспішність.
Протягом року
5-11 класи
3.4.
Групове та індивідуальне консультування педагогів та батьків з питань:
-         вплив моральної атмосфери і психологічного клімату батьків на формування особистості;
-         формування у дітей здорового способу життя та боротьба зі шкідливими звичками;
-         взаємовідносини в сім’ї;
-         вік першого кохання.
Протягом року
Педагоги, батьки
3.5.
Консультативна робота за результатами діагностичних досліджень. Надання рекомендацій.
Протягом року
Практичний психолог
3.6.
Консультування батьків дітей з особливими освітніми потребами.
Протягом року
Практичний психолог
3.7.
Проведення індивідуальних та групових консультацій учнів 11-го класу та їх батьків:
- психологічна підтримка у період підготовки до ДПА та ЗНО.
Березень – Квітень
Учні 11-го класу, батьки
3.8.
Групова та індивідуальна консультативна робота за запитом.
Протягом року
Практичний психолог
IV.
Корекційно-відновлювальна та розвивальна робота
4.1.
Психокорекційна робота з першокласниками за програмою «Казкова школа», з  метою подолання дезадаптованості.
Жовтень – Лютий
Учні 1-го класу
4.2.
Психокорекційна робота з п’ятикласниками за програмою «Світ п’ятикласника», з метою подолання дезадаптованості.
Жовтень – Лютий
Учні 5-го класу
4.3.
Корекційна робота за результатами діагностичних досліджень.
Протягом року
1 – 11 класи
4.4.
Психокорекцій на робота з дітьми на індивідуальному навчанні.
Протягом року
Войціцька Я.
4.5.
Психокорекцій ні ігри на розвиток пам’яті, уваги, мислення.
Протягом року
Початкові класи
4.6.
Тренінгові робота з учнями, педагогами, батьками,  з метою вирішення їх особистісних чи групових проблем та підвищення рівня психологічної культури.
Протягом року
Учасники навчально-виховного процесу
4.7.
Тренінгова програма, спрямована на попередження соціально-небажаних учинків підлітка, «Кроки до дорослості».
Листопад – Березень
7 – 8 класи
4.8.
Проведення «Тижня доброго Ангела» (в різних модифікаціях).
Осінні, зимні та весняні канікули

Педагоги
V.
Психологічна просвіта
5.1.
Проведення психолого-педагогічних семінарів:
- «Вчитель, допоможи учню: профілактика дезадаптації»;
- «Психологічний мікроклімат класу та його вплив на духовний розвиток учня»;
- «Педагог і його роль у професійному становленні випускника. Психолого-педагогічний супровід випускника».

Листопад

Січень

Березень





Педагоги
5.2.
Оформлення стендів та папок з психологічною інформацією.
Протягом року
Практичний психолог
5.3.
Підвищення психологічної грамотності педагогів та батьків з різних питань вікової та педагогічної психології.
Протягом року
Практичний психолог
5.4.
Проведення тижня соціально-психологічної служби «Тиждень психології».
Перший тиждень лютого
Учасники навчально-виховного процесу
5.5.
Допомога в організації заходів присвячених Дню боротьби з ВІЛ/СНІДом.
Останній тиждень листопада
Учасники навчально-виховного процесу
5.6.
Години спілкування:
-         «Перший раз у перший клас»;
-         «Подорож у країну дружби»;
-         «Добро в тобі»;
-         «Моя професія – найкраща»;
-         «Емоції та почуття після побаченого та почутого»;
-         «Інтернет та ігроманія – сучасна залежність №1», перегляд фільму «Комп’ютерна залежність»;
-         «Здоровий спосіб життя – запорука успіху»;
-         «Конфлікт і спілкування»;
-         «Вибір професії або задача з багатьма невідомими»;
-         «Морська подорож»;
-         Гра «Корабельна аварія»;
-         «Вплив телебачення на свідомість молоді».
-         «Вплив емоційного стану на здоров’я і навчання дитини»;
-         «Взаємовідносини в сім’ї»;
-         «Адаптація дитини до школи»;
-         «Розвиток психологічної проникливості»






Жовтень – Травень










Жовтень – Травень









1 – 11
 класи









Педагоги

Батьки



VI.
Зв’язки з громадськістю
6.1.
Відвідування учнів вдома (за потребою).
Протягом року
Практичний психолог
6.2.
Відвідування батьків на роботі (за потребою).
Протягом року
Практичний психолог
6.3.
Співпраця зі службами у справах дітей (за потребою).
Протягом року
Практичний психолог
6.4.
Співпраця з практичними психологами та соціальними педагогами інших шкіл району.
Протягом року
Практичний психолог

Немає коментарів:

Дописати коментар