понеділок, 27 листопада 2017 р.

План роботи соціального педагога

п/п
Функції по роботі з учнями, педпрацівниками, батьками, органами держадміністрації та місцевого самоврядування
Термін
проведення
Де і з ким проводиться
І.
Організаційна робота
1.1.
Планування роботи на рік.
До 21 вересня
Соціальний педагог
1.2.
Планування роботи на місяць.
30 число кожного місяця
Соціальний педагог
1.3.
Проведення інструктивної наради для класних керівників з питань оформлення соціального паспорту класу.
2-й тиждень вересня
Соціальний педагог, класні керівники
1.4.
Розробка рекомендацій педагогам, батькам, учням.
Протягом року
Соціальний педагог
1.5.
Підготовка до семінарів, тренінгів, профілактичних бесід.
Протягом року
Соціальний педагог
1.6.
Робота в бібліотеці, самоосвіта.
Протягом року
Соціальний педагог
1.7.
Складання звіту про виконану роботу:
-         за півріччя;
-         за рік.

Грудень
Травень
Соціальний педагог
1.8.
Участь у районних семінарах-нарадах практичних психологів та соціальних педагогів, методичних об’єднаннях.
Кожен третій четвер місяця
Соціальний педагог
ІІ.
Діагностична робота
2.1.
Вивчення стану адаптації учнів 1-го класу до умов навчання:
-         спостереження за поведінкою учнів;
-         відвідування уроків;
-         анкетування батьків;
-         опитування класних керівників, з метою виявлення дітей, які мають ознаки дезадаптації.
Вересень-жовтень
Учні 1-го класу, класовод, батьки
2.2.
Діагностична робота, спрямована на організацію соціальної паспортизації навчального закладу; оформлення соціальних паспортів класів. Уточнення списків дітей:
-     які проживають у багатодітних сім'ях;
-     які проживають у малозабезпечених сім'ях;
-     діти-чорнобильці;
-     діти з неповних сімей;
-     діти-інваліди;
-     діти, які знаходяться під опікою;
-     діти-сироти та напівсироти;
-     діти, чиї батьки виїхали за кордон на роботу.
Вересень
Класні керівники
2.3.
Вивчення рівня сформованості класних колективів та соціально-психологічного клімату у них (проведення соціометричного дослідження).
Жовтень
Учні 5-х –
11-х класів
2.4.
Робота спрямована на виявлення груп учнів, схильних до деліквентної поведінки:
-         опитування педколективу;
-         анкетування учнів (анкети «Ставлення до здорового способу життя», «Ставлення до правопорушень і насильства», «Моральні цінності», «Стосунки у родині»);
-         анкетування батьків (анкети «Життя дитини в родині», «Індивідуальні особливості дитини», «Стиль виховання»)
Протягом року
Учні 1-х –
11-х класів, педагоги, батьки
2.5.
Діагностика професійного самовизначення старшокласників:
-         вивчення професійних нахилів та інтересів учнів (методики «ДДО», Л.Йовайши );
-         анкетування щодо вибору професії;
-         визначення професійно-орієнтованого типу особистості Дж.Холланда
Грудень - Березень
Учні 9-го та 11-го класів
2.6.
Вивчення умов навчання, сімейного виховання, проживання дітей з сімей, що потрапили у складну життєву ситуацію; опитування класних керівників, учнів, батьків.
Протягом року
(зведена інформація на кінець навчального року)
Класні керівники, учні, батьки
2.7.
Групова та індивідуальна діагностична робота за запитом.
Протягом року
Соціальний педагог
ІІІ.
Прогностична робота
3.1.
Складання програм індивідуального розвитку дітей, що потребують соціального супроводу:
-         дітей з сімей, що потрапили в складну життєву ситуацію;
-         учнів схильних до девіантної та деліквентної поведінки;
-         діти з особливими потребами.
Протягом року
Соціальний педагог
3.2.
Відвідування уроків з метою оцінки взаємодії «учень-вчитель».
Протягом року
Соціальний педагог
3.3.
Відвідування уроків педагогів, що атестуються та анкетування їх, а також адміністрації школи, з метою визначення рівня методичної підготовки вчителя («Визначення стану методичної підготовки вчителя»).
Листопад-Лютий
Педагоги, що атестуються, адміністрація навчального закладу
3.4.
Зустрічі з працівниками правоохоронних органів.
Протягом року (за потребою)
Соціальний педагог, працівники поліції
IV.
Консультативна робота
4.1.
Індивідуальне та групове консультування учнів, педпрацівників та батьків за результатами діагностичної роботи.
Протягом року
Учасники навчально-виховного процесу
4.2.
Проведення групових консультацій, виховних годин для учнів з питань:
-         формування здорового способу життя;
-         професійного самовизначення;
-         правового та соціального захисту дітей.


Листопад

Лютий
Травень


Учні 1-х –
 11-х класів
4.3.
Проведення індивідуальної роботи з дітьми «групи ризику», дітьми з особливими освітніми потребами, дітьми сімей, які потрапили в складну життєву ситуацію.
Жовтень – Травень
Учні ГР, з ООП, СЖС
4.4.
Індивідуальне та групове консультування учнів, педпрацівників та батьків за запитом.
Протягом року
Учасники навчально-виховного процесу
4.5.
Надання консультативної допомоги здібним та обдарованим учням, щодо реалізації власних можливостей та їх перспективного розвитку.
Листопад – Квітень
Здібні та обдаровані учні
4.6.
Консультативна робота з дезадаптованими учнями.
Протягом року.
Соціальний педагог
V.
Захисна робота
5.1.
Співпраця з різними суб'єктами соціального патронажу (службою соціального захисту населення, службою у справах сім’ї та молоді, кримінальною поліцією, службою у справах неповнолітніх) за потребою.
Протягом року
Соціальний педагог
5.2.
Здійснення соціального патронажу сімей різних категорій.
Протягом року
Соціальний педагог
5.3.
Захист інтересів дітей, що потерпають від насилля в родині.
Протягом року
Соціальний педагог
5.4.
Представлення інтересів дитини на засіданнях комітету з профілактики правопорушень.
Протягом року
Соціальний педагог
5.5.
Складання списку дітей пільгових категорій, які бажають безкоштовно оздоровитися в літній період 2018 року.
Лютий – Березень
Соціальний педагог
VI.
Профілактична робота
6.1.
Проведення профілактичних бесід та лекцій з учнями з питань:
-         «Формування навичок здорового способу життя»;
-         «Попередження виникнення шкідливих звичок»;
-         «Профілактика поширення ВІЛ/СНІДу»;
-         «Особливості відповідальності неповнолітніх»;
-         «Як контролювати власні емоції»;
-         «Що таке правопорушення та як їх уникнути?».


Жовтень

Листопад

Грудень

Січень

Лютий – Квітень


Учасники навчально-виховного процесу
6.2.
Профілактичні бесіди з учнями, що перебувають на внутрішньошкільному обліку, відвідування їх вдома.
Протягом року
Соціальний педагог
6.3.
Запобігання насиллю та негативних явищ серед дітей усіх категорій.
Протягом року
Соціальний педагог
6.4.
Проведення бесід з педагогами та батьками:
-         «Психолого-педагогічні проблеми готовності дитини до школи та шляхи їх розв’язання»;
-         «Причини агресивної поведінки школярів та їх профілактика»;
-         «Дитина та її права»;
-         «Вікові проблеми підлітків»;
-         «Насилля, як вид неправильного виховання»
Протягом року








Педагоги та батьки
VII.
Соціально-перетворювальна робота
7.1.
Індивідуальна соціально-перетворювальна робота з дітьми, схильними до девіантної та деліквентної поведінки.
Протягом року
Соціальний педагог
7.2.
Індивідуальна соціально-перетворювальна робота з дітьми сімей, що потрапили в складу життєву ситуацію та є на внутрішкільному обліку.
Протягом року
Соціальний педагог
7.3.
Проведення тренінгових занять з учнями, спрямованих на:
-         формування навичок здорового способу життя;
-         професійне самовизначення старшокласників;
-         попередження насильства.
Жовтень -


Учні 5-х –
11-х класів
7.4.
Розвивальна та соціально-перетворювальна робота з розвитку навичок успішного спілкування серед учнів середніх класів
Листопад - Березень
Учні 5-х –
11-х класів


Немає коментарів:

Дописати коментар